Eurovizyon 2008 e katılan bütün ülkelerin parçalarının kliplerini izle dinle

Mavinefes.com büyük 3 saatlik bir çalışma sonunda tüm videoları bir araya taşımış. Şuradaki linkten detaylara ulaşabilirsiniz.

Etiketler:, , , , , , ,

About erkek

İyi Çocuk :)

One response to “Eurovizyon 2008 e katılan bütün ülkelerin parçalarının kliplerini izle dinle”

  1. ozlem says :

    selam ben gazıantepten ozlem …..avona uye olup oturdugun yerde para kazanabılırsın ben bu sayede esıme gerek duymadan cok ıhtıyacımı gordum senı yormadan senı uye yapbılr her sorunda yanında olabılırım bu aıleye katılmak ısteyen ıste maıl adresım butikadnan.com@hotmail.com bana ulasın uyelertım bende cok menmun

Bir Cevap Yazın

