Selena 28. Bölüm

Fitnat çocuklara 18 Mart Çanakkale Zafer`i için güzel bir kompozisyon yazmalarını, içlerinden seçilecek olan en güzel kompozisyonun Ozan tarafından tiyatroya çevrileceğini söyler.Kıvılcım Ozan`ın ismini duyunca benim yazdığım kompozisyon beğenilmeli deyip hırs yapar.Selin ve Leyla`nın kompozisyon ödevi için kitaplara baktığı sırada Aslı ve Kıvılcım gelerek odadaki tüm kitaplara ansiklopedilere ve bilgisayara el koyar. Bunun üzerine Selin ve Leyla Selena’dan yardım isterler… El ele verip Selenayı çağırırlar. Selena sihirli kitaptan 18 Mart’ta Çanakkale`de geçen çok güzel bir aşk hikayesini anlatır. Ve Selin çok etkilendiği bu hikayeden Sınıfın en güzel kompozisyonunu çıkarmayı başarır. 

Diziyi izlemek için tıklayınız.

About erkek

İyi Çocuk :)

25 responses to “Selena 28. Bölüm”

  1. ali says :

    slm selena seni çok seviyoruz

  2. kader says :

    ben selenayı çok severim selenanın dünkü bölümünü kaçırdım birdaha izlemek istiyorum. lütfennnnnnnnnnnnnnnnn

  3. kader says :

    selena seni çok seviyorum

  4. kader says :

    selena 28. bölüm benim için çok güzel

  5. kader says :

    slm selena seni çok severiz.

  6. selena;nın büyük hayranı says :

    selena seni çok seviyorum

    lütfen duy sesimi

  7. gizem says :

    seni çok seviyorum selenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  8. selena;nın büyük hayranı says :

    selena seni çok seviyorum.

    adım gizem istanbul;da oturuyorum seni çok öpüyorum byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    ikitelli /istanbul

  9. neslihan says :

    selenayı ve kızları çok sviyorum
    fitnata gıcıkoluyorum kıvılcım ozanı sevemez selin sevebilir çünkü selin ve ozan birbirlerine çok yakışıyorlar.

  10. hatice says :

    selena senin hayranınım seninle tanışmak istiyorum msnen varsa bana verirmisin,bana cevap,yaza bilirmisin,cevap,bekliyorum,
    öptüm

  11. zeyne says :

    selena çok güzel ve tek kelimeyle harika sinem kobal seni çooooooooooook seviyorum

  12. zeynep says :

    sinem kobal seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  13. öznurr says :

    ben sineme bayılıorum başrol aldığı selena dizisini hiç kaçırmam zaten bu ay da benim annem dans edemez proğramını çok seviyorum ama selenayı daha çokk seviyorumm özellikle iremsuya bayılıorum bence leyla ve nazlı o kadar güzel deil selin iremsu kıvılcım daha güzel leyla ve nazlı iğrenç ben ennnn çookkk iremsuyu ve selini seviorummmmmmkeşke bende selena dizisinde oynasamm eğer konuk oyuncuya ihtiyacınız olursa beni arayınn bence en çok tutulan diziler selena bez bebek baba ocağı akasya durağı ama 1. selenaaaaaaa tabikideeee

  14. gamze says :

    gıcık bi siteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  15. seyma says :

    ben selenanın haztasıyım ya

  16. bizimm_taraftar says :

    off bbee selena yakıyo var yhhaa

  17. GaMzE says :

    selena süpersin cnm benim nasıl sihir yapıyonnnn anlamdım ama seni seviyommm

  18. basak denizli says :

    selena çok güzel ama hiç vermiyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  19. özüm says :

    sinem seni çok seviyorum hiç bir bölümünü kaçırmıyorum. sen ve kızlar çok iyisiniz . ben bugün senin eski bülümlerinden 28.bölümünü izledim. sen orada kızlara çanakkale savaşı ile ilgili
    bir hikaye anlatıyordun. hikayede burak bin başı, sense selma adlı bir hemşireydin. senin eski bölümlerini bile izliyorum sana e-mail adresimi veriyorum . eğer konuşmak istersen yazabilirsin.
    sende bana e-mail adresini verirsen , çok memnun olurum altta e-mail adresim yazıyor. seni çok seviyorum . en büyük hayranınım

    ozumkuru@yahoo.com

  20. özüm says :

    sinem sen muhteşemsin . hadesi yenersin en büyük sensin. süpersin. kızların bazılarını çok seviyrum…

  21. özüm says :

    selena ben senin hiç bir bölümünü kaçırmıyorum
    mesela ben bugünkü bölümüde izledim. eğer bir konuğa ihtiyacınız olursa beni çağırabilirsiniz. aşağıda benimle ilgili herşey yazıyor. seni çok seviyorum. HOŞÇAKAL….

    özüm kuru 4-B sınıfı
    çiğdem mah işkent sit. 7-5

    28 temmuz 2009

  22. özüm says :

    en kötüüüü siteeee buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    gamzeeee ile aynııııı fikirdeyimmmmmmmmmmmm

  23. açelya says :

    selena sen benim tek izlediğim dizisin

  24. açelya says :

    ben selenanın hastasıyım yaa

  25. açelya says :

    bu site irenççççççççççççççççççççççç

Bir Cevap Yazın

