Avea Web SMS

Avea ile günde 10 sms ücretsiz. Web işlemleri için şifre edindiğiniz takdirde ilk mesajdan sonraki 10 mesaj ücretsiz yollama şansı elde ediyorsunuz.

Detaylı bilgi için tıklayınız.

About erkek

İyi Çocuk :)

21 responses to “Avea Web SMS”

  1. feyza says :

    avea kullanıcısıyım ama turkcell yada telsım deki kadar kampanya göremiyoruz. kullanıcılara faydalı olabilecek kampanyalar bekliyoruz.

  2. seval says :

    bedava sms kullanmak istiyorum

  3. canimcim says :

    aveanın web sitesine girip online işlem yapmanız gerekiyo tabi öncelikle üye olmanız gerek ondan sonra ilk mesaj ücretli daha sonraki 10 mesaj ise ücretsiz gönderebilirsiniz…

  4. HATİCE ÇEVİK says :

    TÜM OPERATÖRLERE MSJ GÖNDEREBİLİYORMUYUZ ARTIK…?
    DAHA ÖNCEDEN MESAJLARI 15 E ÇIKARDILAR AMA SADECE AVEALILAR İÇİN GEÇERLİYDİ .. ŞİMDİ TEKRAR 10 A DÜŞÜRMÜŞLER …

    • eray says :

      arkadaslar bu web sms te atıyorum ben bi kere mesaj attım ilk knt qitti ya kapatım pc yi falan ertesi qün yine açtım yine mesaj attım o zaman qidiomu knt

  5. Murat ispir says :

    avea kadar rezil bir oparatör yok. 2 kez yanlış girersen online işlemler bloke oluyor ve 500 araman gerek. Herşey ticari bu oparatörde. Hizmet sıfır.

  6. ekin says :

    ya artık internetten sms gönderemiyorum nasıl olucak bilgi verirmisiniz

  7. ASLI says :

    murat ispir adlı arkadaş haklıymış. bloke oldu bu nasıl bir operatördür anlayamadım. tam anlamıyla bir tuzaktan ibaret, şifreyi doğru girdim ama yine de sorun çıktı

  8. saliha says :

    neden bence süper.asıl turkcellde fln kazık yiodk resmen 5000 sms kampanyasıda var ve devamlı.daha ne olsn hele brde patlıcan üyesiysen 36 saat bedava gelio

  9. özkan says :

    bncede aveanın özellikle sms konuusuun da ve konuşmalarda diğer operatörlere oranla biraz geride olduğunu düşünüyorrr yetkililere burdan seslenmek istiyorum.

  10. yasin says :

    arkadaşlar avea ya üye oldum websms için kntrümde var msj gnderemiyorum rezillik ya yardım edermisiniz ne yapmam gerekiyor.. ya bakiyem yetmiyomuş yada bu hizmetden yararlanamıyomuşum öyle yazıyor.. herkesin bayramı mübare olsun bu arada saygılar..

  11. özge ! says :

    ya bende de aynı şekilde hatalar veriyor 2 kontör war ama bakiye yeterli değil diyo acaba ondan mı ya da hizmete kapalıdır falan diyo öyleyse nasıl açtıracağız ?

  12. arda says :

    turkcellde sebeke içi görüsmede dakıkasına 5 kontor atıo..aveada tüm operatorlere dakıkası 4 kontr.sebeke içide 2 knt bundan iyi bir gsm operatörü olabıılcegnı sanmıorm.turkcllin sadece adı var kendisi kazıkkk

  13. nesibe says :

    bu ne ya kontörüm var yeterli bakiyeniz yok diyor sms atamıyorum ya

  14. esra says :

    WebSMS üzerinden SMS gönderebilmeniz için hattınızda min 12 kontör bulunmalıdır

    (alıntı)

  15. namık says :

    eskiden sms mi vardı dumanla yada güvercinle gönderin msjlarınızı:D

  16. asdas says :

    herseylerı ylan bunların orda ılk msj 1 kont gıtcek yazıo atıosun 3 kont bırden gıttı ne bıcım ıs anlamdım arkaddasım

  17. eray says :

    arkadaslar hani 3 knt qidio diyonuz ya atıyorum ben mesajattım kapattım pc yi ertesi qün actım yine attım o zamanda knt qidiomu yoksa 1 sefere mahsusmu

Bir Cevap Yazın

