Avea Kontör Yükleme

Türkiye’de ilk defa Avea’nın sunduğu bu üstün teknoloji sayesinde, cep telefonunuzdan internete, ATM’lerden Avea satış noktalarına kadar birçok yöntem, kontör yüklemek için ücretsiz olarak hizmetinizde…

Detaylı bilgi için tıklayınız.

About erkek

İyi Çocuk :)

54 responses to “Avea Kontör Yükleme”

  1. burcu says :

    çok güzell

  2. gultekin says :

    kontorr

  3. aylin says :

    neden avea hattıma kontor yükleyemiyorum biri bana yardımcı olsunn 9333 kart aktivasyonu yapılmıyo diyo 9333 msjda gönderiyorum olmuyo ne yapıcamm bennn

  4. solomon says :

    kardeşim bu nası bi site bi türlü kontor yükleyemeyedim…………………………………………………………………………………………………………………………………

  5. solomon says :

    cokkkkkk süperrrrrr olmuşşşşşşşşşşşşşşşş …………………

  6. mehmetali says :

    ya kardeşim ben neden kontör yükleyemiyorum

  7. kadir says :

    ya kardesim bu nasıl hat bea
    kontör yükleyecez hattınıza kontör yüklenemiyo diyolar napıcaz bi bilgi verin

  8. kadir says :

    benim hattada kontör yüklenmiyor arkadaslar lütfen yetkili arkadaslar bilgi versinler

    • Avea Genel Yetkili says :

      Sevgiler sorununuz …

      Her defada yüklemek istediğinizde hattınıza yükleme yapılamıyor.lütfen avea 500 ü arayın

      bu bilgiyi alıyor iseniz.demek oluyor ki bu hata sizden kaynaklanıyor.

      eğer 16 haneli kodu 15-16 kere yanlış girdiğinizde hatayı otomatik alırsınız.ve bu önlem sınırı 3 yıldır.

  9. bahadır says :

    bendede aynı sorun var hattınıza kontör yüklenemiyor diyor,üstelik yanlıs giriş yapmadım 9333 ü aradığımda 1 e yönlendiriyor,sonra direk hattınıza kontör yüklenemiyor diyor,ayrıca 4441500 de cvp alamıyorum.nasıl bir hizmettir bu avea anlamadım..

  10. UĞUR ÜLKER says :

    sizden dün aksam kontur yükleteyim dedim kredi kartı ile saabh bankam aradı 650 ytl türkcell kontur alınmıs dedi haberim yok peki bu siteyi acaan yaratıklar siz güvenlik agı kurmadan nasıl boyle bir iş yaparsınız benim paramı nasıl vereceksiniz bana soyleyin bakalım diger arkadas lar bunlara itimat etmeyin sakın bunların alayı üç kagıtçı sahtekar hani benim param 650 tyl ilgi arkadaslara duyrulur mahkeeye verecegim hepinizi

  11. bir awealı says :

    kontör yükleyemeyen arkadaşlarr..kontorunuzu yüklemeniz için aradan bir gün geçmesi gerekiyor..

    • MERVEBCAN says :

      bir güünde geçti ama yine yuklenemediğini söylüyo..merkezi aradığımızdada açmıyolar..amaçları ne anlkamadım ki..zorla bıraktırcaklar aveayı…:O

  12. cengiz says :

    ave ahatıma kontür yüklenmiyor kart aktivasyonu filan diyor delirecem böle işten başlarım haa ne bu yaa

  13. cengiz says :

    böle hattın ben varya…… böle müşteri hizmetinide ta…….. bu hattı içat etdin etmekte mek sarfedenin de ta…….

  14. ezgi says :

    yha arkadaslar bnde aynı sorunla karsı karsıyayım benımde avea’ma kontor yyuklenemıyor dıyor neden boyle kafayı yıcem yhaa nolur bırılerı yardımcı olsun

  15. osman says :

    neden hattıma kontür yüklemiyom aradan 4 gün geçti

  16. Akif says :

    bu nasıl iş anlamadım aynı dert bende de var kontör bana da yüklenemiyor 441500ü de sakın aramayın bi b.ka yaramıyor yardımcı olan hattımı değiştircem almak isteyen arkadaşıma da mani olucam alma rezil kepaze olursun diye adam akıllı hizmet verin canımızı yiyin yatıp yatıp iş yapmayın mubarek bayram günü de benim ağzımı bozdurmayın beceriksizler

  17. avea says :

    arkadaşlar bendede aynı sorun oluyor napıcam ben ya

  18. pisiko says :

    ….. bib …bib bib paramızla rezil oluyoruz kontör aldım salak hat yüklemiyooo eeee salak nasıl kontör satcan avanakmısınızbeeeeeeee

  19. pisiko says :

    eeeee kontör yüklemeyen hizmet şak şak şak

  20. Erzurumlu says :

    Arkadas böyle hat olmaz olsun ya sevgilim bende msj bekliyor ama hat yüzünden knt yükleyemiyorum sonra aramız bozuluyor

  21. engin says :

    arkadaşlar banada kontör yüklenemiyo diyo hemde nerdeyse 3 ay oldu lütfen yardım edin yetkili arkadaşlar please!!!

  22. dadaş says :

    ya bu ne beaa knt aldım yükleyemiyrm 4441500 ara dyr bşlarım böle hattına ya sakkın almayın avea…………

  23. yamaç says :

    arkadaşlar çok yardımcı olmak isterdim ama ben hiç net üzerindne yükleme yapmadım:DD:

  24. awea maduru says :

    Şu zamanda çekmeyen operatör kaldı mı diyenlere… İşte cevap… Şu zamanda İstanbul’un merkezi bir semtinde çekmeyen tek operatör avea’dır herhalde… TÜRKİYE’NİN EN ÇOK KONUŞTURAN OPERTÖRÜYMÜŞ:))))) BEN NEDEN KONUŞAMIYORUM O ZAMAN:)))))))))

  25. ege says :

    ben böyle aweanın geLmişini geçmiŞini geleçeini bu hattı icad edenin ta Anasının a.q O.çocukları bari bişey söylein kontör yükleyemiyoruz serefsizler

  26. NuR_ says :

    yaa benimde hattıma kontör yüklenemiyor..9333 KART AKTİVASYONU yapılamıyOR die bi msj attı..deli olcamm yaa..bu avea dan nefret ediyorum artık…!!!müşteri hizmetleride gereken ilgiyi göstermiyorr!!

  27. koray says :

    9333’e mesaj gönderiyorum kontor yüklemek için fakat “arama engellendi” yazısı çıkıor kontor yükleyemiyorum yardım edebilirmisiniz..

  28. emre says :

    ya bendede aynı sorun vardı gecici olarak diğer arkilerimin hattına yukledim kontörü ordan kendi hattıma aktardım diğer türlü hattınıza kontör yüklenemiyo diyodu .elimden gelen bu arkiler

  29. çiçek says :

    ya ne salaksınız be gidin aadam gibi kontoronuzu dışardan yukleyın

  30. fidel says :

    arkadaslar avea.com.tr adresine giriş yaparak internet üzerinden kontör yükleyebilirsiniz

  31. alpay soylu says :

    kontör yükleyemiyorum neden

  32. aveanin a.q says :

    aveanin amina koyayim..rezalet baska birsey degil..aldigim gune lanet olsun kanser oldum a.q bu kontur yuzunden..orrooooossssssppppppppppuuuuuuuuuuuuuu cocugu avea

  33. ali says :

    arkdslar bn konturu dısardan bi bayii den aldim ancak 9333 aradıgımda ve kontur yuklemek için 1 tusana bastıgımda hattınıza kontur yuklenemıyor dıyor ve 500 veya 44 1 500 arayın dıyor ne yapmam gerkli acilennnn yardım simdiden tskler…!!!

  34. orospu avea says :

    yaw 19 ytl bayılıp 100 kontör aldım 4 yolu da denedim olmuyo yaa 😦 9333 e mesaj atıyom cevap geliyo “kart aktivasyonu yapılamıyor lütfen 500ü tuşlayarak aveamerkersi arayın” diye bi mesaj geliyo bu aveanın taa aq.

  35. wwwww says :

    oooooooofffffffff ne bıcım bısey yaa bu
    neden aldıgım kontor yuklenmıo
    kart aktıvasyonu yapılmıomus
    bu ne demek yaaaaaaaa bırı bana acıklayabılırmı lutfen yoksa kafayı yıycem
    daha ne kadar beklıcem
    aldıgım kntoru bıle kullanamıyorum yaaaaaaaaaa AVVVVEEEEEAAAAA DUUUUUUUYYYYYY SESIMIIIIIII LUTFEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KAZIKSINIZZZZZ YAAAAAAAAAAAAAAA KAZIIIIIIKKKKKK(:(:(:(:(:((:(:(:

  36. avea maduru says :

    aq Bu ne daLqami qeCioLar Siqerim Bu hatti aynisi bendede oLdu knTr aLdık yukLeyemıoruz aq siqeRim aveaSini xS

  37. havvanur says :

    ben kopntor yuklemek istiyom 29 kontor var

  38. aveasız bir dünya says :

    ya bu ne aynı sorun bende de war ne heycanla almıştım oysaki kontürü ama heycan fazla sürmedi neymiş kart aktivasyonu yapılamıyor 500 ü arayın dior aradım 3 defa hemde olan kontürde gitti sonuç degişmedi bukadar kişi magdur bu avea hala bişey açıklamadı böyle oparatörün….

  39. piyanist says :

    helal olsun yani tek kelimeyle burdan yetkililere sesleniorum lütfen duyun sesimizi ve biran önce halledin bu olayı olcak iş değil lanet olsun yha 3 gündür kontör aldım yükleyemedim aq ben böle işin sokuyum yaptığınız hizmete bu ne kardeşim böle yha olmaz ki cnm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  40. aybuke says :

    bendede aynı sorun var yaklaşık 1 senedir hiçbirşekilde düzelmio kontörü başkasına yükleyin ordan atın artık yada hattı değiştirin buda aveanın rezilliklerinden biri arkadşlar….

  41. asdas says :

    amına kodumunlkarı laa yoruyun koyuna

  42. burak says :

    arkadaşlar 444 1 500 arayın numrayı girdikten snra 130 cevirin direk çözülüyorr müşteri hizmetlerinde

  43. berk says :

    anasını avaradını sikim ben böyle şirketin sahibinin kontör alldım 1000 lik hattıma yükleyemiyorum orruspu çocuu allahını sikim senn

  44. avea mağduru inci says :

    bu nasıl bir şeydir aktivasyon olmuyoda olmuyo evea dan nefret ediyorum artık sms denen bir şey olmasa umrumda bile olmaz bu olayı çözelbilen arkadaş hiç yok mu yaaa
    varsa söylesin gerçekten… elimde 20tl’yle ortada kaldım

  45. kerim says :

    şerefsizler birsürü müzik dinlettiriyorlar ondan sonra yine 0 a 0 elde var sıfır a.q ben bu aveanın şerefsizin çocukları…

  46. Onur says :

    ARIYOM AÇMIYOLARDA AQ NASI İŞTİR LA BU YARRAK YARRAK İŞ YAPIOLAR ANASINI SİKİYİM KONTÖR YÜKLEYEMİOZ LAAA

  47. Avea İletişim Hizmetleri A.S. says :

    Selamlar,
    Ben Avea’da çalışıyorum.
    Kontör şifrenizi 3 değil, yaklaşık 13-16 kez yanlış girdiğinizde, avea’nın almış olduğu bir önlemdir bu.

  48. Avea Mağduru numan says :

    05056138580 avea hattıma 6 ay kontör yüklemedim GELEN MESAJ hattımın 1 ay sonra iptal olacağını söylüyodu yani ben bir ay önce kontör yüklemeye çalıştım ama nafile hat ne 9333 ü ariyo nede mesaj atiyo vede kapandı, ADAMLAR DİYO İŞTE AVEA KULLANMAYIN NİYE ANLAMIYOSUNUZ!

  49. ali sönmez says :

    ya arkadaş kontur yüklücez şifre istiyosunuz şifremi verdinizde şifre istiyosunuz ne şaçma bi servisssssssssssssssssss

Bir Cevap Yazın

