Selena’nın Jenerik Müziği

About erkek

İyi Çocuk :)

11 responses to “Selena’nın Jenerik Müziği”

  1. nisa says :

    bu dizi güzel

  2. kardelen says :

    selenayı çok ama çok seviyorum

  3. leyla says :

    selenayı çok seviyorum hı 1 de leylayı benim adımda leyla byyyyyyyyy

  4. serap says :

    ya selana dizisi cok süper lütfen bitmesin bu selena dizisi biz ailece selena nın dizisini ve kendisini cok seviyoruz selena eger yazdıklarımı okuyorsan msn bu adım serap mutsuzum_be@hotmail.com sinem apla seni cok seviyorum lütfen ekle sinem apla kırma beni mutsuzum_be@hotmail.com lütfennnnnnnnn

  5. göksu says :

    selena senin hayranınım büyüyünce ben de senin gibi selena dizisi yapcam

  6. esra says :

    selena seni çok seviyorum.
    hadesden nefret ediyorum.
    sen çok güzel oyuncusun.

  7. esra says :

    selena seni çok seviyorum
    hadesden nefret ediyorum

    çok güzel oyuncusun.

  8. esra says :

    sinem abla seni seviyorum

    hadese gıcık oluyorum

    her zaman iyiler kazanır

  9. nurcan says :

    selane dizisi çoooooooooooooooooooooooooooookk güzel ben hiç bir bölümünü kaçırmam sinem ablacığım seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk seviyorum

  10. batuhan says :

    selena sinem sana öyle senıyorumkı hic bi bölümünü kacır madım ama hangi kanalda oldugunu bılmıyorum nolur sen yaz eger email limi istersen batuhantabu_99@hotmail.com sevi cok sevıyorum

  11. imran says :

    selena seni cok sevom.dızını hıc kacırmıyom.zevkle ızliom.bılıom bazı kelimeer abartıcı kullandım sanarsınız.ama bunlar cıtten gercek.sıhır dıye bı sey yok ama sız cocukların hayal gucunu gelıstırıonuz. bu dızıyı hıc bıtırmeyın cunku hep ızlıom ve ızlıcem. dızınızın devamı dıleıyle.hoçça kalın.

Bir Cevap Yazın

