Avon’dan Ücretsiz Makyaj Dersleri

Avon makyaj ürünleri firması web sayfasında ücretsiz makyaj önerilerinde bulunuyor.

Detaylı bilgi için tıklayınız.

About erkek

İyi Çocuk :)

173 responses to “Avon’dan Ücretsiz Makyaj Dersleri”

  1. nigar says :

    avonu çok beğeniyoruz ve kullanıyoruz harika diye bilirim

  2. edibe says :

    makyaj uyumu nasıl sağlanır tek farla makayajı nasıl tamamlarız

    • aysun says :

      avon harika HEP KULANIRIM TADI ÇOK TATLI HEP MAKYAJ YAPARIM MARKASI AVON

    • pınar says :

      makyajda reng uyumu ve hayal gücün önemli olan tek farla tamamlamak istiyorsan açık rengkler kulan mesela pembe bir far sür önce gözun alt kirpik diplerinede yeşil kalen inan süper olacaktır ne rimele ihtiyacın olacak nede göz kalemine

  3. meltem says :

    avon bir harika fakat kampanyalardan pek haberimiz olmuyo temsilci olmadan kampalar mail adresime gelir mi .güne avonla başlayın günün keyfini çıkarın .

    • ayşe says :

      meltem hanım merhaba ben ayşe avon satış temsilcisiyim eğer kampanyaları öğrenmek isterseniz bana sorabilirsiniz şu anda elimde bir katolok var ve inanın çok ucuz bakmanızı tavsiye ederim eğer sormak istediğiniz birşey varsa size mail adresimi vereyim

  4. omerenis says :

    Avonu pazarlamadaki başarılarından dolayı tebrik etmek lazım

  5. Hatice says :

    Merhaba arkadaşlar. avonda takım öncüsüyüm. msn adresim avonsatis@hotmail.com. İStanbuldayım. Temsilci olmak isterseniz kayıtlarınızı yapabilirim. ve meltemcim kampanyalardan ne yazıkki biz temsilcilere bile mail gelmiyor kataloglar elimize ulaştığında görüyoruz. ama istersen web sitesinde online katalog var onu her kampanya güncelliyorlar ordan indirip kampanyalara bilgisayarından bakabilirsin.

  6. lale Özer says :

    Merhaba ben Avusturya da yasiyorum ve bende satis yapmak isterim burda ama euroyla nasil yapabilirim bunu yardimci ola bilirse birisi cok sevinirim

  7. yasemin says :

    MERHABA BEN AVON TAKIM ÖNCÜSÜYÜM ANKARADA

    OTURANLAR AVONA KAYIT OLUP FIRSATLARINDAN YARARLANMAK İSTİYENLER OLURSA MSN ADRESİMDEN BANA
    ULAŞABİLİRLER 100 DE 33 KAR VE HER KAMPANYA HEDİYE
    VAR AVANTAJLARI COK MSN ADRESM
    ustuner_yasem@hotmail.com

    • gülşen says :

      yasemin hanım lütfen %33 diye yanlış bilgilendirme yapmayın çünkü brüt karı 33 net 25 tir bilginiz olsun

      • arzu says :

        dolaşırken tesadüfen okudum yazını.. siz temsilcimi takım öncüsü müsünüz bu arada çok merak ettim..avonda kar marjı yüzde 33 dür arkadaşım..bize geliş fiyat listesinden hesaplamanız gerekli siz katolog fiyatından hesaplayıp yüzde 33 çıkarıyorsunuz yanılıyorsunuz bu konuda..zaten katologtaki fiyatı karlı fiyatı kardan kar nasıl alıcaksınız merak ettim arkadaşım..

  8. Zeynep MUH says :

    İyi günler,ben AVON ürünleri kullanıyorum fakat kampanyalrı takip edemiyorum.kampanya ile ilgili haberleri mail adresime gönderirseniz sevinirim.ayrıca ücretsiz katalog göndermenizi rica ediyorum.teşekürler avon

  9. özlem says :

    özlem yapar izmit avon temsilcisiyim temsilci olmak isteyen arkadaşlar msn adresimden bana ulaşabilirler çok keyifli bir uğraş herkese tavsiye ederim

  10. tülay says :

    merhaba avon üyesiyim kazanmak istiyorsanız bana ulaşın istanbul anadolu yakası pendik tulay.araci@mynet.com

  11. ayşe says :

    slm ankarada takım öncüsüyüm ulaşmak isteyenler msnmden yazabilirler avoncu.com@hotmail.com

  12. Betül says :

    Herkeze slm bende avon ürünlerini kullanmak istiyorum Ankarada yaşayan bir genç kızım.avon kataloglarını bulamıyorum.eğer kampanyallarını takip edebilirsem çok sevinirim…

  13. burce says :

    avon kampanyalarinhdan haberdar olmak icin kampanyaların mail adresıme yollanmasını ıstıorum

  14. merwe yeşilyurt says :

    merhaba arkadaşlar avonun ürünleri çook güzel hem satıyorm hem kullanıyorm satış temsilcisiyim almak istediğiniz ürünler olursa mail adresmden ulaşablirsniz bana hoşçakalın

  15. nafiye says :

    merhaba arkadaşlar 2 yıldır avon kullanıyor ve satıyorum urunlerden çok memnunum eger sizde bu fırsatları kaçirmamak istıyorsanjz bana nafiye701@hotmail.com dan ulaşin

  16. türkan says :

    merhaba ben kayseriden.avon ürününü hem satıyor hemde kullanıyorum hemde isteyenleri avon temsilcisi yapıyorum .zevkli bir kazanç. takım öncüsüyüm.yeni temsilcilige başladım ve harika satışım oluyordu.ve takım öncüsü oldum.kayseriden temsilci olmak isteyenler bana ulaşsın.pişman olmayacaksınız.

  17. rıdvan savdi says :

    özlem eğer sen isen silvan lisesinde okuyan benim okul arkadaşımsın bana ulaş

  18. zeynep says :

    bnde avon kullanıorum çok memnunum tebrikler avon

  19. Nazmiye Çimen says :

    Selam arkadaşlar bende sürekli avon ürünleri kullanıyorum çok memnunum herkese tavsiye ediyorummm

  20. emine says :

    merhaba avon temsilcisiyim ürünler süper hem kullanıyorum hem tavsiye ediyorum ürünlerle sıcak satış yapıyorum bana ulşabilirsiniz bursa

  21. emine says :

    selamlar satış temsilcisiyim hemkullanıyor hem tavsiye ediyorum üstelik ürünlerimle satış yapıyorum bana ulaşabilirsiniz bursa

  22. EBRU says :

    merhaba avon temsilcisiyim ucuz hesaplı ürünler ve kampanyalardan haberdar olmak isteyen ler bana ulaşabilir.e_turker83@hotmail.com

  23. çiğdem says :

    merhaba arkadaşlar bende avon temsilcisiyim satış yapıyorum ve kendimde kullanıyorum gerçekten ürünleri çok güzel ve uygun fiyatları özellikle kampanyaları takip ederseniz normalde aldığınız ürünün fiyatının yarısına bile düştüğünü görceksiniz İSTANBUL dan ürün almak isteyen ve üye olmak isteyenler varsa bana ulaşabilir avoncigdem@windowslive.com avon kataloğu avonun sitesinde mevcuttur üye olmak isteyenler %33 kar la satışını yapar

  24. özge says :

    avon kullanıcısıyım ürünlerine bayılıorum katolokta daha çok çeşitin olmasını istiyorum

  25. SATIŞ SORUMLUSU says :

    EK KAZANC FIRSATLARI BURSALILARI COSTURDU KAMPANYALARI KACIRMAYIN TEMSİLCİ OLANLARA VE TEMSİLCİ OLMAK İSTEYENLERE KONTÖRLER BEDAVA AYRICA BİR ÇOK ALANDA KAZANÇLARDA WAR ADSL SEKTÖRÜNDEDE AYLIK 1.400 KAZANCINIZ WAR KACIRMAYIN PİSMAN OLURSUNUZ

  26. MEHTAP says :

    MERHABA ARKADAŞLAR BENDE AVON KULLANIYORUM VE SATIYORUM ÇOK MEMNUNUM KAMPANYALARDAN HABERİNİN OLMASINI İSTİYOSAN MSN ADERESİM meetap_54@hotmail.com YANLIZ SAKARYADAN SİPARİŞ ALIYORUM

  27. gözde says :

    avonu beğenerek kullanıyorum çok seviyorum hayatımın bir parçası diyebilirim

  28. sena says :

    slm bnde avon satış temsiLcisiyim

  29. şükran says :

    ben avon üyesiyim avon mallarını çok seviyorum çok iyi geliyo çok besinli insanı gençlerştirren bir ürün bu tek kelime süperrrrrrrr

  30. yasemin says :

    avon bayanlar için çok güzel herkes kullansın

  31. şennur korkmaz says :

    merhaba ben şennur avon takım öncüsüyüm . ankaranın her neresinde olursanız olun bana müşteri olarak yada satış temsilciliği yapmak isterseniz ulaşabilirsiniz. qundogansennur@hotmail.com

  32. rukiye says :

    arkadaşlar kocaeliden
    avon takım öncüsüyüm avonun size sunduğu fırsatlardan yararlanmak istemezmisiniz?
    gelin sizide üye yapalım hediyeleri değerlendirmiş olun !!
    temsilci olmak istersenız mail adresim (yagmur1115@hotmail.com)

  33. SEDA says :

    merhaba arkadaşlar AVON KOZMETİK ONLİNE SATIŞ MERKEZİ HİZMETİNİZDE…

    her türlü avon ürünü satışı sitemizde yapılmaktadır…
    mail adresimizden bize ulaşarak da istediğiniz ürünleri belirtebilirsiniz..
    ayrıca temsilci yada takım öncüsü olmak isteyen arkadaşlara yardımcı olunacaktır.

    sitemize ziyaretlerinizi bekliyoruzz…katologtaki tüm kampanyalar sitemizde geçerlidir..

  34. mahir says :

    bende heç memnun deeeelim

  35. ...:SENA:.... says :

    avonu çok seviyorum ve herkese tavsiye ediyorum her ürünümü avondan alıorum çok ama çok memnunumm..

  36. burçin says :

    slm ben avon temsilciyim bana ulasmak isteyenler bu adrestan ulasabilir umut_can018qhotmail.com

  37. büşra says :

    gerçekten mükemmel özellikleri avon parfümleri biraz fyatı yuksek olsada mülemmel

  38. ozlem says :

    avona uye olmak ısteyen gazıanteplı bayanları uye yapbılırım ben esıme gerek duymadanher ıstedıgımı alabılıyorum daha ayrıntılı konusalım ban ulasınnn…..

  39. SATIŞ SORUMLUSU says :

    KUAFÖRLÜK HİZMETLERİ VERİLİR BURSA DA İKAMET ETMİŞ ÜYELERİMİZ
    TEKNİK RESİM DERSİ VERİLİR
    AVON TEMSİLCİSİ OLUN KAYIT ETMİŞ OLDUĞUNUZ 5 TEMSİLCİ BASINA GÜNLÜK 12 YTL KAZANIN
    DİLERSENİZ GELİŞ FİYATINDA ÜRÜN ALIP SATIŞINI GERCEKLEŞTİRDİĞİNİZ 85 YTL VE ÜZERİ SİPARİŞLERİNİZDEN 100 KONTÖR KAZANIN YANI SIRA SÜPRİZ HEDİYELER SİZİN OLSUN …
    DÖRT SEYANSTA EPİLASYON GEREKTİRMEDEN AGDADAN HEMEN SONRA SÜRÜLEN SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLI ÜRÜN HİZMETİ SUNULMAKTADIR
    MAİL VEYA İRTİBAT NUMARAMIZDAN BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ
    SATIŞ SORUMLUSU İRTİBAT TEL :05543564425 E-MAİL EKKAZANC@e-kolay.net
    EKFIRSATLAR@hotmail.com

  40. SATIŞ SORUMLUSU says :

    KUAFÖRLÜK HİZMETLERİ VERİLİR BURSA DA İKAMET ETMİŞ ÜYELERİMİZ
    TEKNİK RESİM DERSİ VERİLİR
    AVON TEMSİLCİSİ OLUN KAYIT ETMİŞ OLDUĞUNUZ 5 TEMSİLCİ BASINA GÜNLÜK 12 YTL KAZANIN
    DİLERSENİZ GELİŞ FİYATINDA ÜRÜN ALIP SATIŞINI GERCEKLEŞTİRDİĞİNİZ 85 YTL VE ÜZERİ SİPARİŞLERİNİZDEN 100 KONTÖR KAZANIN YANI SIRA SÜPRİZ HEDİYELER SİZİN OLSUN …
    DÖRT SEYANSTA EPİLASYON GEREKTİRMEDEN AGDADAN HEMEN SONRA SÜRÜLEN SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLI ÜRÜN HİZMETİ SUNULMAKTADIR
    MAİL VEYA İRTİBAT NUMARAMIZDAN BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ

  41. SATIŞ SORUMLUSU says :

    KUAFÖRLÜK HİZMETLERİ VERİLİR BURSA DA İKAMET ETMİŞ ÜYELERİMİZ
    TEKNİK RESİM DERSİ VERİLİR
    AVON TEMSİLCİSİ OLUN KAYIT ETMİŞ OLDUĞUNUZ 5 TEMSİLCİ BASINA GÜNLÜK 12 YTL KAZANIN
    DİLERSENİZ GELİŞ FİYATINDA ÜRÜN ALIP SATIŞINI GERCEKLEŞTİRDİĞİNİZ 85 YTL VE ÜZERİ SİPARİŞLERİNİZDEN 100 KONTÖR KAZANIN YANI SIRA SÜPRİZ HEDİYELER SİZİN OLSUN …
    DÖRT SEYANSTA EPİLASYON GEREKTİRMEDEN AGDADAN HEMEN SONRA SÜRÜLEN SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLI ÜRÜN HİZMETİ SUNULMAKTADIR
    MAİL VEYA İRTİBAT NUMARAMIZDAN BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ KUAFÖRLÜK HİZMETLERİ VERİLİR BURSA DA İKAMET ETMİŞ ÜYELERİMİZ
    TEKNİK RESİM DERSİ VERİLİR
    AVON TEMSİLCİSİ OLUN KAYIT ETMİŞ OLDUĞUNUZ 5 TEMSİLCİ BASINA GÜNLÜK 12 YTL KAZANIN
    DİLERSENİZ GELİŞ FİYATINDA ÜRÜN ALIP SATIŞINI GERCEKLEŞTİRDİĞİNİZ 85 YTL VE ÜZERİ SİPARİŞLERİNİZDEN 100 KONTÖR KAZANIN YANI SIRA SÜPRİZ HEDİYELER SİZİN OLSUN …
    DÖRT SEYANSTA EPİLASYON GEREKTİRMEDEN AGDADAN HEMEN SONRA SÜRÜLEN SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLI ÜRÜN HİZMETİ SUNULMAKTADIR
    MAİL VEYA İRTİBAT NUMARAMIZDAN BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ
    SATIŞ SORUMLUSU İRTİBAT TEL :05543564425 E-MAİL EKKAZANC@e-kolay.net
    EKFIRSATLAR@hotmail.com

  42. SATIŞ SORUMLUSU says :

    EKFIRSATLAR@hotmail.com satış temsilcisi olmak isteyenler adresten ulaşabilirler ayrıca kontrler kazanın

  43. binnur says :

    bende avon kozmetikte 5yıldır temsilciyim ve aynı zamanda 2senedir t.ö yapıyorum.siparişin yanında ürünler hakkında doğru kullanım ve güvende arıyorsanız siparişleri alabilirim.ankarada oturuyorum.nur.el@hotmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz…

  44. avon takım öncüsü says :

    avonda takımöncüsüyüm

    istanbul levent civarı

    temsilci olmak isteyenler mail adresimden bana ulaşabilirler

    avon ürünlerini%33 indirimli alıp her kampanya farklı hediyelerden kazanmak ve ürün başına %33 kar etmek isteyenler benimle irtibata geçin

    nisa_dgny@hotmail.com

  45. nisa says :

    avon ürünlerini %33 indirimli alıp aynı zamanda her kampanya farklı hediyelerden kazanmak ve ürün başına %33 kazanç elde etmek isteyenler benimle irtibata geçin
    istanbul levent civarı
    nisa_dgny@hotmail.com

    takımöncüsü nisa doğan

  46. ergferh says :

    bn seni sevirem

  47. kübra yılmaz says :

    ARKADASLAR AVON ÜRÜNLERİNİ KULLANIYOR VE SATIYORUM.TEMSILCI OLMAK ISTERSENIZ VEYA SIPARIS VERMEK ISTERSENIZ BANA MAİL ATABILIRSINIZ.TURKIYENIN NERESINDE OLURSANIZ OLUN TEMSILCI OLMAK ICIN BASVURABILIRSINIZ.YALNIZCA ISTANBUL ANADOLU YAKASINDAKILER SIPARIS VEREBILIR.yaz.yagmurum.18@gmail.com

  48. zeynep çınar says :

    ben avon temsilcisiyim. ankara sincan fatihteyim bana ulaşmak isteyenler mail adresimden bana ulaşabilirler.

  49. zeynep çınar says :

    ben zeynep çınar avon temsilcisiyim bana ulaşmak isteyenler mail.adresimden bana ulaşabilirler.

  50. cavide says :

    gercekten super ozellıkle parfumler

  51. başak says :

    arkadaşlar bende avon satış temsilcilerinden biriyim, gültepe civarında oturan arkadaşlar eğer satış temsilcisi olup 100%33 kar sağlamak hemde birbirinden güzel hediyelere sahip olmak istiyorsanız bana ulaşın msne adresim geceyildizzzii@hotmail.com

  52. nil says :

    Merhaba,
    Avın temsilcisiyim. Kataloğu inceleyip sipariş vermek istiyorsanız Türkiyenin heryerine katalok gönderebilirim.

  53. nilgün öztürk says :

    ben seyrantepede avon temsilcisiyim.bana ulaşmak isteyenler 05056632996 cep telefonundan veya 2788353 ev telefonundan ulaşabilirler.ilkönce hobi diye başladım.ama para kazandıkça hoşuma gitmeye başladı herkese tavsiye ederim…

  54. sibel sak says :

    Bursa AVON Satış temsilcisi ve takım öncüsüyüm.
    Avon fırsatlarından yararlanmak isteyen, ve üye olmak isteyen arkadaşlar beni ararlarsa onlara avonun kendi hediyeleri haricinde benimde küçük bir hediyem olacaktır.

    Sibel Sak.
    gsm. 0534 500 92 45

  55. sevda says :

    merhaba arkadaşlar bende avon temsilcisiyim eger temsilci olmak isterseniz veya ürün almak isterseniz yardımcı olurum ve sizlere katoloğ fiyatından daha uygun fiyata verebilirim msj atmanız yeterli

  56. RUKİYE RUKİYE says :

    arkadaşlar avonun parfümleri çok güzel tavsiye ediyorum teşekkürler avon

  57. BANUCAN says :

    avona üye olmak için ücret ödeniyormu ne yapmak gerekiyor bir de avon hangi ülkenin markası merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim…

  58. sinem Ruşen says :

    parfümleri göz kalemleri ve rimelleri çok hoş herkese tavsiye ediyorum buarada temsilci olmak isteyenlere yardımcı olabilirim

  59. gizem says :

    MERHABA BEN AVON TAKIM ÖNCÜSÜYÜM izmirde

    OTURANLAR AVONA KAYIT OLUP FIRSATLARINDAN YARARLANMAK İSTİYENLER OLURSA MSN ADRESİMDEN BANA
    ULAŞABİLİRLER 100 DE 33 KAR VE HER KAMPANYA HEDİYE
    VAR AVANTAJLARI COK MSN ADRESM gezengizem@h0tmail.c0m

  60. GÜLPERİ MAVİ says :

    merhabalarr ben mersındee yasıyorumm..bendee avon urunlerı kullanıyorum yanlızz satısada gırmekk ıstıyorum benı bılgılendırırsenızz sevınırım…

  61. GÜLPERİ MAVİ says :

    merhabalarr ben mersındee yasıyorumm..ve bendee avon satısınaa gırmekk ıstıyorumm..bılgılendırırsenızz sevınırım..

  62. ferhan says :

    ovon ürünlerini beğenerek kullanıyorum.müşteri temsilcisiyim.karamandayım avon ürünlerine ulaşmak isteyenlere yardımcı olabilirim.msnden bana ulaşabilirsiniz ferhan _karagozlum699@otmail.com

  63. ferhan says :

    merhaba arkadaşlar avonun müşteri temsilciliğini yapıyorum.kendimde beğenerek kullanıyorum
    msn adresimden ulaşırsanız kampanyaları hakkındada bilgi verebilirim ferhan_karagozlum699@otmail.com

  64. ayşecoşkun says :

    bende ev hanımıyım bende serbest girişimciyim ama farkım tamamen

  65. ayşecoşkun says :

    bende ev hanımıyım ve sizler gibi serbest girişimciyim tek farkım

  66. ayşecoşkun says :

    bende serbest girişimci hanımım tamamen Türk ürünü satıyorum sermayesi çalışanı herşeyi ülkemin dışkaynaktan bişeyyok tekstil ürünü merak edenler siteme girip bakabilirler 03522354311 tlf dan ulaşa bilirsiniz çok karlı bir sistem

  67. gizem says :

    merhaba arkadaşlar bende avon temsilcisiyim eger temsilci olmak isterseniz veya ürün almak isterseniz yardımcı olurum ve sizlere katoloğ fiyatından daha uygun fiyata verebilirim .0,,,, msn gezengizem@hotmail.com

  68. EBRULİ says :

    mrb ARKADAŞLAR bende avona hobi olarak başladım ve kazandıkça insanlarla irtibat kurdukça çok hoşumaya gitmeye başladı.2 yıldır avon satış temsilciliği yapıyorum.Şimdi de TAKIM ÖNCÜSÜ olacağım.TÜRKİYENİN neresinden olursanız olun AVON SATIŞ TEMSİLCİSİ OLMAK İSTERSENİZ bana 05069233662 numaralı telefondan ve ebru_bt@hotmail.com mailadresinden ulaşabilirsiniz.

  69. meltem says :

    merhaba arkadaşlar ben takım öncüsüyüm eğer sizde avon satmak ek kazanç elde etmek isterseniz bana ulaşabilirsiniz ankaradayım size yardımcı olabilirim çok kazançlı tavsiye de edebilirim…msn adresim fiskie_1989@hotmail.com bana ulaşmanızı bekliyorum…

  70. aslı says :

    BEN ASLI BURSA DA IKAMETGAH EDIYORUM BEN DE AVON TAMSILCISIYIM ISTEYENI UYE YAPABILIRI UYE OLMAK ISTEYENLER BANA MSN E ADRESIMDEN ULASABILIRLER MSN ADRESIM tuana812@hotmail.com bu ıs cok kazanclı cevrem ver genıs dıyosanız hemen avon a uye yapalım

  71. arzu says :

    merhaba
    ben bursa’dan arzu
    Avon takım öncüsüyüm.Satış temsilcisi olmak ,ek gelir sağlamak,ürünleri,,kampanyaları takip etmek bilgi almak istiyorum derseniz bana ulaşın.pişman olmayacaksınız..bursa’da ikamet edenler gelin birlikte kazanalım..gokdemir_arzu@hotmail.com

  72. arzu says :

    mrb. bursa da oturan arkadaşlarım avon kazanç fırsatlarından faydalanın… bana ulaşın gokdemir_arzu@hotmail.com

  73. fatma says :

    merhabalar bende avon kullanıyorum ve çok beyeniyorum. avon temsilcisi olmak istiyorum fakat kar ve zararlarını bilmediğim için kararsız kaldım. bana yardım ederseniz çok sevinirim…

  74. sina says :

    bende avon temsilcisiyim çok keyifli bir satış ama bazen sorun yaşıyorum en büyük sorunum şifre unutmak kaarı bişey değil keyfi yeter

  75. PINAR says :

    Mrb ben şanlı urfadan pınar kılıç avon takım öncüsüyüm ürün almak isteyen ve üye olmak isteyen varsa üye yapabılırım ve yardımcı olmak isterim herkese bana ulaşmak isterseniz msn nem ka_de_rim_89_@hotmail.com ve bana msn den ulaşamıyanlar için ev adresim toplu konutlar 1 etap d8b apt 5 kat 12 numara elimden geldiğince herkese yardımcı olmak isterim

  76. PINAR says :

    mrb ben şanlıurfadan pınar avon satış temsılcısı ve takım öncüsüyüm üye olmak isteyen arkadaşlar varsa yardımcı olmak isterim msn adresim ka_de_rim_89_@hotmail.com msn den ulaşamıyanlar için ev adresim toplu konular 1etap d8b aptmanı 5kat 12numara arkadaşlar elimden geldiğince herkese yardımcı olmak ısterım

  77. binnaz says :

    ben edirneden binnaz ben daha yeniyim avonda edirnedeki bayanlar ve istanbuldaki bayanlar bana ula_mak için beni arayabilirsiniz05356624097 binnaz

  78. elif says :

    arkadaşlar ben ankarada avon temsilciliği yapıyorum.istenilen ürünleri katalog fiyatının altına getirebilirim.ayrıca sizde satış yaparak gelir elde etmek istiyorsanız temsilcilik içinde beni arayabilirsiniz. mail adresim avon-uye@hotmail.com mesajlarınızı bekliyorum.

  79. melek says :

    bende avon satıcısı ve kullanıcısıyım üye olmak isteyenlere yardımcı olabilirim ayrıcan her ay ücretsiz katolog verebilirim lütfen ilgilenenler eklesin melek_karaagac@hotmail.com saygılar

  80. zahide says :

    “”””””””””””””””””””””””AvOn”””””””””””””””””””””””””
    MrB arKaDaşLaR Ben ANKARA’dan zAHiDe 2 SenEDİr SaTIŞ Ve yÖnETMen TakIM ÖncÜlüĞü YapMakTayIM egER siZde AVoNUn eSSİz fIrsATlARınDan YarARLanmAK iStiYOrsANız zzahidee_88@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz ayrıca 05068519838 numaradan ulaşabilirsiniz….
    “”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
    not:arkadaşlar eger 5 avon için üye getirirseniz her günlük 5kayıt icin 12tl sizin olsun teşekürler o güzel zamanızı yorumumu okuyarak gecırdıgınız için…

  81. özgeee says :

    bende daha önce bakırkoy’de satıs temsilcisiydim. simdi tekrar katılmak istiyorum.Bakırköy takım önculerinin bana ulaşmalarını,mail atmalarını ve kampanyalardan beni de haberdar etmelerini istiyorum.

  82. seda says :

    kuusura bakmayın arkadaşlar avondan ne aldıysam bır boka yaramadı o kadar şey aldık bunnun hiçmi hedıyesı olaz bulmuşlar avon diyee salaklık bence yüzde 50si hepsı istedığımız gıbı çıkmadı mılletı kazıklıyorlar

    • melike says :

      CNM BEN YILLARDIR AVON TAKIM ÖNCÜSÜYÜM. SANA ÜRÜNLERİ SATAN TEMSİLCİYİ SORGULAMALISIN BENCE .ÇÜNKÜ SANA VERİLEN KREMLER CİLT ANALİZİYAPILARAKMI VERILDI.PARFUMLER TENINE UYGUNMU TESTER LE DENEDINIZMI.MAKYAJ ÜRÜNLERINDE BEGENMEDIN VARSA.KI KARSIYIM.BÜTÜN ÜRÜNLERİ SÜPER.BAZI TEMSİLCİLER SORUMSUZCA STOK YAPIP BAYAT ÜRÜN VEREBILIYOR.ALDIGINIZDA TARIHINE BAKIN.MEMNUN KALMADIGINIZDA AVON SORGUSUZCA GERİ ALIYOR.EGER SANA YANLIŞ YAPAN TEMSİLCİ İSE Kİ ARKADAŞIN BİLE OLSA AC WEBTEN AVON SAYFASINI ADINI VER ŞİKAYETİNİ BİLDİR.AMA LÜTFEN 1 KİŞİ İÇİN ŞİRKETİ SUÇLAMAYIN. BENİMLE MSNDEN:avonmelikekozmetik@hotmail.com DAN YADA web sitem.AVONMELİKEKOZMETİK.BLOGCU.COM DAN GÖRÜŞEBİLİRSİN CNM İYİ GÜNLER..

  83. halime says :

    merhaba avon ürünlerini kullanıyorum çok memnunum.herkese tavsiye ederim

  84. aynur ayna says :

    AVON diye diye her taraf temsilci doldu, adim basi temsilci acaba kimler alacak temsilcinin sattigi urunleri, zaten katalogun altinda satis yapiyoruz alan yok avon kozmetik A.S zengin ettik, bize karton mukavva kutuyu hediye sayiyor, parfumleri guzel fakat pahali, insanlara bedava versen alacaklar, uyanik musteriler biri katalog fiyatindan indirimli de verirse musteri de beklenti icerisinde indirm ister, cok geliyor gozlerine krizde herkesi etkiledi, temsilciyi kim destekler kendinden gayri hicccc kimse…kolay gelsin

  85. searsoy says :

    merhaba arkadaşlar
    avon ürünlerini kullanıyorum hemde satıyorum..
    ürünlerinden memnunum ….
    öğrenciyim banada ek gelir oluyor.
    istanbul kartal bölgesinde oturuyorumm …
    temsilci olmak isteyen arkadaşları bekliyorum
    e-mail.: searsoy@gmail.com
    maille irtibata gecebiliriz.

  86. melike says :

    MERHABA AVON CAMIASINDA YILLARINI VERMİŞ BİR TAKIM ÖNCÜSÜYÜM.TÜRKİYENİN HERYERİNDE SAYISIZ N TEMSİLCİLERİM VAR.SİZLERDE İHTİYAÇLARINI % 33 İNDİRİMLE ALMAK VE CEP HARÇLIĞINIZI ÇIKARTMAK İSTİYORSANIZ BANA ULAŞIN.ÜYELİK VE SİPARİŞ İÇİN SİZE EN YAKIN TEMSİLCİMİ YÖNLENDİRECEĞİM…YES YOU CAN …EVET SİZDE YAPABİLİRSİNİZ…MSN:avonmelikekozmetik@hotmail.com .. web sitesi:avonmelikekozmetik.blogcu.com SİZLERİDE EKİBİMDE GÖRMEKTEN ONUR DUYARIM..

    • arzu says :

      melike hanım size bir sorum olucak bende avona yıllarını vermiş bir takım öncüsü olarak ;türkiyenin her yerinden kayıt yapıldığını şu an sizde duydum il sınırları dışından kayıt yapılmıyor diye biliyordum acaba ben mi yanlış anlamışım bilgilendirirseniz sevinirim.

  87. melike says :

    SLM HALİME EGER İNDİRİMLİ ALMAK VE KAMPANYALARDAN HABERDAR OLMAK İSTERSEN BANA ULAŞABİLİRSİN CNM.avonmelikekozmetik@hotmail.com yada avonmelikekozmetik.blogcu.com danda ulaşabilirsin.sitemde yok yok ..tesekkurler şimdiden by

  88. melike says :

    slm özgecim ben takım öncüsüyüm.bana msn den yada web sitemden ulaşırsan yardımcı olurum.msn:avonmelikekozmetik@hotmail.com web sitem.avonmelikekozmetik.blogcu.com

  89. zahide says :

    Takım Öncüsü Olma
    Takım Öncüsü olmanın yararları nelerdir?

    Hayallerinize ulaşmanızı sağlayacak sınırsız kazanca,
    Sevdiklerinize ayıracağınız zamana,
    Kişisel gelişiminiz için eğitim desteğine,
    Avon Takım Öncülüğü Fırsatı ile sahip olacaksınız!

    Takım Öncüsü olarak, kendi temsilcilerinizi kayıt edecek, ekibinizi kuracak, eğitecek ve onlara rehberlik edeceksiniz. Takım Öncülüğünü seçerek nasıl, ne zaman hatta kiminle çalışacağınıza artık siz karar vereceksiniz.

    Takım Öncüsü olmanın sorumlulukları nelerdir?

    Yaptıkları örnek alınan biri olarak liderlik yapmak:
    Kendi temsilcilerinizden daha çok satarak kişisel satışlarınıza devam edin. Satış toplantılarına, ürün eğitimlerine, cilt bakım seminerlerine katılın ve Avon ürünleri konusunda uzman olun. Örnek ürünler ve numunelere yatırım yaparak satışlarınıza devam edin. Göreceksiniz ki, temsilcileriniz de sizin yaptıklarınızı yapacaklar!
    “Tam sizin gibi” kişiler yetiştirmek:
    Temsilcilerinizi eğitirken ve onların gelişiminin sorumluluğunu alırken yapacağınız tam olarak budur. Onlara doğru örnek oluşturarak onlardan “tam sizin gibi” olmalarını bekleyeceksiniz:
    * Sattıkları ürün hakkında bilgili
    * Mükemmel servis sağlamakta kararlı
    * Avon Takım Öncülüğü Fırsatı konusunda coşkulu
    Ekibinizin işini kolaylaştırmak:
    Ekip üyeleriniz, öğrendiklerinin %75’ini sizden öğrenecekler. İşinizi ne kadar sadeleştirirseniz onların sizi ve yaptıklarınızı örnek alması o kadar kolay olacaktır.

    Ne kadar kazanabilirim?

    Takım Öncülüğü ile daha çok kazanmak sizin elinizde…
    Takım Öncüleri, kendi satışlarının dışında ekiplerinin satış performanslarına göre de prim alır.
    Takım Öncülerinin, aktif temsilci sayıları ve onların satışlarından yapılan tahsilat sonucuna göre seviyeleri belirlenir ve primler o seviyenin komisyon oranına göre verilir.

    Takım Öncüsü olmanın şartları nelerdir?

    – Takım Öncüsü olmak için 18 yaşını geçmiş olmak gerekmektedir.

    – Takım Öncüsü olmanın bir diğer şartı ise en az 5 aktif temsilci ve 625TL’lik satışa ulaşmaktır.
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    • hacer yavşil says :

      meraba ben yeni takım öncüsü oldum bana takım öncülüğü hakkında detaylı bilgi verebilirmisin 13 katologta başvurdum bir tane üyem var 13 katologtan bu benim yararımamı zararımamı şimdiden tşkrler….

  90. cccccccccc says :

    ürünlerii iyi ama kötü ve bozuk olan ürünleride var.ama ben yinede avon kullanıyorum.

  91. melek says :

    MRB BEN ÇORUMDAN AVON TEMSİLCİYİM ÇOK GÜZEL FIRSATLAR VAR TEMSİLCİ YADA ÜRÜN ALAMK İSTİYORSANIZ BENİ BU MSN ADRESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ avontemsilcisi_19@hotmail.com

  92. çağla says :

    merhaba bende avon ürünleri kullanıyorum çok memnunum ben satmak istesem bana ne gibi faydası olur cevap verir seniz sevinirim

  93. çağla says :

    selam bende avon ürünü kullanıyom avon bana ne gibi faydaları olur satarsam ögrenmek istiyorum

  94. büşra says :

    avon ürünleri kullanıyordm ama hç memnun değilim kullandktan sonra zamanla bozulma yaşıyorm ne yapmam gerekli:P

  95. tuba says :

    avona üye olmak yada müşteri olmak için bana ulaşabilirsiniz.
    tuba5504@gmail.com

  96. hicran says :

    avon ürünleri berbat insanlari kandirip resmen soyuyorlar yuuuuhhhhh sizeee

  97. BEYHAN says :

    avon temsilcisiyim ve yeni takım öncülüğüne başladım üye olmak isteyen arkadaşlar
    ooobeko@gmail.com adresinden
    0538 275 40 70 telden bana ulaşabilir.
    istanbulda her ilçeye gelebilirim.

  98. ümran says :

    2,5 senedir Avon Kozmetikte çalışıyorum.Yönetmen takım öncüsüyüm Avona katılıp temsilci ,takım öncüsü olarak çalışmak isteyen arkadaşlara yardımcı olabilirim. Diyarbakır’da oturuyorum aslen İzmir’liyim.PARA KAZANMAK YADA ÜRÜNLERİNİ TEMSİLCİ FİYATIYLA ALMAK isteyen akadaşlar mail atabilirler.

  99. aynur says :

    ben avoncuyum bana msnemle ulaşabilirsinniz…….byby

  100. aynur says :

    mrb ben aynur uzun siparişleriniz için bana msnemden ulaşabilirsiniz…..adana*seyhan

  101. behiye says :

    haftalardır temsilci olmak için bekliyorum ama bana dönen olmadı. internet üzerinden başvuru yapmııştım… en kısa sürede bilgi almak isterim
    saygılar

  102. NURCAN says :

    avona girmek için ilk adımı attım zevkli ve kazançlı olacağını umarım ama fazla bilgim yok daha öncede awvay ya üye oldum inşallah ikisinide yürütürüm

  103. yaren says :

    merhaba bende avon temsilcisiyim istanbul fatihte oturuyorum semtıme yakın olan herkese yardımcı olabilir siparişlerini alabilirim… mail adresim sss_sss_asi21@hotmail.com
    AVONLA SİZDE MUTLULUĞUN KEYFİNE VARIN!

  104. avon bursa says :

    AVON Bursa olarak son noktayı koyduk ve hizmeti ayağınıza getirdik… Web sayfamızı ziyaret ederseniz ne demek istediğimizi anlarsınız.. Teşekkürler BURSA…

  105. ebru says :

    mrb arkadaşlar.avonda 2 yıldır çalışıyorum.geçen yıl takım öncüsü oldum ve bu sene de yönetmen takım öncüsü olacagım inşallah.eğer avona üye olmak isterseniz bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.yardımcı olabilirim.teşekkrler.. mail adresim su_perisi_3278@hotmail.com

  106. ÜMRAN says :

    AVON TAKIM ÖNCÜSÜYÜM. AVON SATIŞ TEMSİLCİSİ OLMAK KAZANMAK İSTİYORSANIZ ÇANAKKALE VE İLÇELERİ YARDIMCI OLUP ÜYE YAPABİLİRİM . (EV HANIMLARI ÖZELLİKLE SİZLER GÜNLERDE SATIŞ İYİ OLUYOR)

  107. EMİNE says :

    merhabalar arkadaşlar ben çanakkale avon takım öncüsüyüm çanakkale ve ilçelerinde oturan arkadaşlar eğer avona üye olmak istiyorsanız yada benim gibi takım öncüsü olmak istiyorsanız bana mail atın görüşelim herkese iyi çalışmalar….

  108. sheyda says :

    yha bNjede adıM başı teMsilji oLdu artık allah aşkıNa biz kiMe sataLım…artık bi zahmet kimse üye oLmasıN satajak insan kaLmadı.. temsiljiLer ballandıra ballandıra aNlatıyor çünkü sizin üğzerinizden pAra alıyorlar janlarım üye olmayın bir dost tafsiyesi 😉

    • hacer yavşil says :

      merhaba ben üyeyim takım öncülüğünede baş vurdum 13 katalogda bi tane üyem var bu benim yararımamı bilmiyorum bilgin varmı teşekkür

  109. para kazan says :

    avon cok kazandırıyormu peki ?

    • SERAP says :

      elbette kazandırıyor..kazanan olmasa bu kadar çok avon temsilcisi göremezsiniz…ama çok kazandırıyormu sorunuza şöle cevap vereyim.sınır yok..nekadar kazanacağınıza siz karar veriyosunuz..birazda sizin performansınız la ilgili,çevreniz,satış kabiliyetiniz,vs….eğer nerede oldunuzu mail adresimden belirtirseniz size yardımcı olabilirim sevgilerimle..

  110. para kazan says :

    bende katılmak istiyorum

  111. AVON TEMSİLCİSİ says :

    SLM ARKADAŞLAR BENDE AVON TAKIM ÖNCÜSÜYÜM SİZDE TÜM KOZMETİK ÜRÜNLERİNİZİ İNDİRİMLİ ALMAK VE OTURDUĞUNUZ YERDEN PARA KAZANMAK İSTİYORSANIZ BENİMLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ HOŞÇAKALIN
    0555 996 19 47

  112. iklm says :

    afyonda avon temsilciliiği yapıyorum. isteyenlere yardımcı olurum.

  113. aysun says :

    BENDE AVON TEMSİLCİSİYİM AMA BU İŞİ ZEVKLE YAPIYORUM

  114. ayşe says :

    mrb arkadaşlar ben konyada avon satış temsilcisiyim almak isteyen danışmak isteyen indirimlerden yararlanmak isteyen bana ulaşsın tşkrlr aysesude42@hotmail.com

  115. ayşe says :

    mrb arkadaşlar ben konyada avon satış temsilcisiyim indirimlerden yaralanmak isteyen olursa bana ulaşabilir tşkrlr aysesude42@hotmail.com

  116. berika says :

    Mrb arkadaşlar…Ben Ankara’da avon takım öncüsüyüm.Avon ürünlerini 3 senedir kullanıyorum ve memnuniyetimi sizlerle paylaşmak isterim.Eğer sizde satış temsilcisi olmak yada avon ürünlerine müşteri olmak isterseniz msn adresimden bana ulaşabilirsiniz.(prenses_berika@hotmail.com)Hem kazanç sağlayıp hemde kendinize aldığınız ürünleri indirimli almak istemez misiniz?

    • fatma duruş says :

      merhaba ben yeni takım öncülüğüne başvurdum kataloğ 13 de bir üyem var şimdi 14kataloğda 6 üye yaptığımda 625 mılyonu alabilecemmi int e r netten üye olmuştum herkese davsiyem internetten olsun 6üyenin 3 ay şipariş verme şartı var bunu biliyorum teşekkür

  117. Стела Афанасиевна says :

    Здравствуйте. Вот меня, как консультанта из РБ, беспокоит вопрос о отношении к нам, так сказать к тем, кто только начинает свою карьеру… Ходят слухи, что в других странах в дни праздников, консультантов поздравляют, дарят цветы и подарки, а не обходятся банальной открыткой, как это делается у нас… Ведь это же бесспорно и приятно и понимаешь, что тебя хотя бы капельку, но уважают. Расскажите, как у Вас с этим?

  118. GÖKÇE says :

    merhabalar ben gökçe yoloğlu avano üye olmak istiyorum bana yardımcı olrmusunz şimdiden teşşekkür ederim

  119. GÖKÇE says :

    wetgfdrsytges

  120. tuğba güler says :

    avon takım öncüsü olunca üye yapılacak kişiler aynı ilde yada ilçede mi olmak zorunda? yeni temsilcileri türkiyenin her yerinden yapabilir miyim?

  121. seda says :

    merhabalar ben de avon temsilcisiyim bir sorunum var nasıl sipariş giriliyor artık öğrenmek istiyorum cevabı bilen birinin msn adresime cvbını bekliyortum iyi günleerrr…

  122. seyhan says :

    avonu çok bğeniorum

  123. mert says :

    avonu çok seviorum.erkek olduğuma rağmen avon kullanıorum…sizleri çok sevıorum

  124. ayten says :

    slm arkadaşlar bende avon temsilcisiyim..
    iskenderundayım sipariş vermek yada temsılcı olmak ısteyenler bana ulaşabilirler
    leonat@hotmail.com

  125. EMİNE says :

    kazandırıyor isterseniz sizi üye yapabilirim

  126. tuba says :

    slm..ankaradan satış temsilcisi olmak isteyen varsa tubaavon@hotmail.com dan bana ulaşabilir yardımcı olurum..

  127. fatma duruş says :

    merhaba sizlere bi tavsiyem var üyelik başvurunuzu internettet başvurun bazıkişiler sizin üstünüzden para kazanıyo vebu para kişi cogaldıkca artıyo memur maaşı kadar takım öncülüğünede internetten başvurun

  128. ömür says :

    slm hanımlar ve beyler bende takım öncüsüyüm.izmirden avona üye olmak isteyen yada avon fırsatlarından faydalanıp ürün almak isteyen arkadaşlar varsa severek yardımcı olmak isterim.bana ulaşmanız için mailim juli727@hotmail.com.sevgiler….

  129. semra baltacı says :

    merhaba arkadaşlar ben yalova da avon temsilciliği yapıyorum üye olmak isteyenler lütfen bana bu e mail adresinden ulaşsınlar semraaa_b@hotmail.com

  130. aynur sezer says :

    bende 6 yıldır temsilciyim…karımız yüzde 33 ama elimize geçen _net_yüzde 25…ama karlı birokadarda zewkli bir iş…kendine güvenenler bence iş başına..selamlar

  131. yasemin says :

    avonu yapamam kimseye satamam sanıyordum arkadasımın zoru ıle grdım ıyı kı gırmişim cok kolay zevklı bı nevı de terapi yani

  132. EMEL says :

    avon temsilcisi olmak, bu konuda kariyer yapmak ,kozmetik ürünlerini indimli olarak almak ve hatta bunları başkalarına satarak para kazanmak isteyen arkadaşlar bana emaıl adresimden ulaşabilirler.biçok tv reklamında da görmüş olduğunuz gibi avon son derece güvenli ve sağlıkl bir ürün yelpazesine sahip.yani satacağınız ürünün arkasında gönül rahatlığıyla durabilirsiniz istanbuldan tüm üyelikler yapılır

  133. simge says :

    arkadaşlar benavon kocaeli takım öncüsüyüm kayıt olmak ısteyen arkadaslarıma seslenıyorum bu ay ben de kayıt ucretsız sıze katolog temını urun egıtımı her turlu konu hakkında bılgı verebılrım bana sinem_f85@mynet.com adresınden ulasabılırsınız bekliyorum:)

  134. simge says :

    arkadaslar ben avon kocaeli takım oncusuyum kayıt olmak ısteyen arkadaslara her konuda yarıdmcı olurum bu ay kayıt ucretsız bende! bana sinem_f85@mynet.com adresınden ulaşabilirsiniz!

  135. ömer says :

    slm arkadaşlar ben takım öncüsüyüm ve benimle çalışmak isteyen arkadaşlara ihtiyacım bulunmaktadır benimle ekip olmak isteyen arkadaşları bekliyorum.0546 959 99 37

  136. semiha says :

    merhaba ben semiha firansa’ dan bende avon urunleri satmak istiyorum nasil uye olabilirim?

  137. semiha says :

    berhaba ben semiha firansa’dan bende avon urunlerinden satmak istiyorum nasil uye olabilirim?

  138. handan says :

    istanbul tuzla pendik bölgesinden sipariş alınır ve bu bölgelerden kayıt olmak isteyen arkadaşları kayıt yapabilirm tel 05385569488

  139. zafer says :

    Bursadaki bayanlar ek iş konusunda kazanmak istiyorlarsa msnden eklesinler.
    zafer3480@hotmail.com

  140. blues says :

    farklı ilden girişler olmuyormu giriş şartları nedir acaba avon iyice kafamı karıştırdı benim dataylı bilgi verebilecek bir arkadaş varmı sarsici@hotmail.com

Trackbacks / Pingbacks

  1. Avon Sosyal Ağı « Ömer Enis - Temmuz 25, 2008
  2. Avon Takım Öncüsü | angolasd.com - Ocak 23, 2012

Bir Cevap Yazın

